Czy mamy się tym zająć?
Napisz, to do niczego nie zobowiązuje.
Ustalamy oczekiwania
klienta i wychodzimy
z własnymi pomysłami.
Badamy każdą liczbę,
zależność i tendencję
na stronie klienta.
Wyciągamy wnioski
i podpowiadamy,
co warto robić dalej.
Lepsze informacje to lepsze decyzje. To tak, jakbyś znał przyszły kurs giełdy. Po prostu wiesz, że zarobisz.
Nie płacisz za wszystko „na zapas”, tylko wybierasz 1-2 narzędzia, które dają największy zysk.
Najsłabszy element strony zadecyduje o tym, ile przyciąga zamówień. Znajdziemy go i poprawimy.
Żadnego działania na ślepo. Świadomie decydujesz o tym, na co idzie Twój budżet.
KPI to „key performance indicator”, czyli dosłownie kluczowy wskaźnik wyników. W marketingu termin ten oznacza jedną, wybraną liczbę, po której będziemy oceniać np. dany projekt.
KPI to najważniejsza liczba dla Twego biznesu.
Dostaniesz od nas wszystkie istotne informacje, które wychwycimy z gąszczu danych na temat ruchu, sprzedaży i konwersji na stronie.
Mamy doświadczenie w dobieraniu odpowiednich środków do zadania, a gdy trzeba, potrafimy działać niestandardowo. Szukamy liczb, które mają znaczenie, do skutku.
Wszystkie wnioski oraz dane, na których pracowaliśmy, otrzymasz w formie przejrzystego raportu. Dokładnie objaśnimy Ci wszystko, co się w nim znajduje, oraz zarekomendujemy dalsze działania.
Wiedząc dokładnie, co się dzieje na Twojej witrynie, możesz skuteczniej tym zarządzać. To istota i sens analityki internetowej. Zaczynasz widzieć więcej, więc możesz osiągnąć więcej.
lat doświadczenia
przeprowadzonych projektów
profesjonalizmu