H E L L O

Wizytówka firmy w Google Moja firma - darmowa inwestycja w rozwój Twojej firmy

Dlaczego warto założyć wizytówkę firmy w Google Moja firma?

Chyba nie trzeba już nikogo przekonywać, że obecność biznesu w sieci jest w dzisiejszych czasach niezbędna. Internet to świetne miejsce do budowania wizerunku firmy, wyjścia do klienta ze swoją ofertą, pokazanie produktu, czy nawet samego twórcy. Odbiorcy chcą wiedzieć, w co inwestują swoje pieniądze, i mieć pewność, że trafią na rzetelną firmę. Możliwości na pokazanie się w sieci jest wiele i niestety sama strona internetowa może być już niewystarczająca. Warto pomyśleć o skorzystaniu z innych narzędzi, zwłaszcza jeśli można to zrobić samodzielnie i bezpłatnie. Jednym z nich jest wizytówka firmy w Google Moja firma.

To proste narzędzie z dużym potencjałem, które pozwoli Twojej firmie być lepiej widocznym dla potencjalnych klientów.

Czym jest wizytówka Google Moja firma?

Google Moja firma to bezpłatne narzędzie dające możliwość pokazania w sieci podstawowych informacji o firmie. To nic innego jak internetowa wersja papierowej wizytówki reprezentującej firmę, z tą różnicą, że pomaga Ci dotrzeć do potencjalnych klientów w o wiele szerszym aspekcie. Informacje, które zawrzesz w wizytówce, będą wyświetlać się w momencie, kiedy użytkownik będzie wyszukiwał hasła związane z usługami lub produktami, które oferujesz. Wizytówka wyświetli się również po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnie nazwy Twojej firmy. Google zwykle na bardziej ogólną frazę wyświetla przed wynikami organicznymi, 3 wyniki powiązane z Google Maps. Dzięki temu, klienci mogą znaleźć usługę czy sklep najbliżej miejsca zamieszkania lub w konkretnej lokalizacji.

Wizytówka Google Moja Firma pozwala zamieści podstawowego informacje o firmie takie jak:

  • Adres firmy,
  • Telefon kontaktowy/email/adres strony www,
  • Godziny pracy/otwarcia,
  • Zdjęcia,
  • Opinie,
  • Wpisy informacyjne.

Dla kogo wizytówka Google Moja firma będzie najlepszym rozwiązaniem?

Wizytówka Google, będzie najlepszym narzędziem dla biznesów lokalnych. Ale nie tylko. Sklepy internetowe czy przedsiębiorstwa działające na terenie całego kraju, również mogą skorzystać na posiadaniu profilu w Google Moja Firma. Dlaczego? Ponieważ wizytówka daje możliwość np. szybkiego kontaktu z firmą przez podany numer telefonu lub co ważniejsze pokazuje opinie klientów. Nic tak nie wpływa na wizerunek firmy, jak pozytywne opinie osób, które już skorzystały z usług czy produktów i nic tak nie utwierdza potencjalnego klienta w przekonaniu, że dobrze wybrał, jak zadowolenie innych. W przypadku biznesów lokalnych to miejsce działania odgrywa kluczową rolę. Pokazanie się w Google Maps ze swoją wizytówką daje Ci przewagę nad konkurencją, a klienci najczęściej szukają usług najbliżej miejsca zamieszkania lub miejsca, w którym się w danym momencie znajdują.

Korzyści posiadania wizytówki w Google moja Firma.

Kluczowym dla działalności wszystkich biznesów jest klient. Kanałów, przez które możemy do niego dotrzeć, jest coraz więcej. Jeśli mamy więc możliwość skorzystania ze skutecznego, a do tego darmowego narzędzia, jakim jest wizytówka Google, to warto z niego skorzystać.

Jakie są jej największe zalety?

Będziesz widoczny w wyszukiwarce Google - 98 % internautów korzysta z wyszukiwarki Google. To ogromny potencjał, który możesz zmarnować, nie korzystając z narzędzi, które oferuje, by się pokazać. Klienci najczęściej swoje pierwsze zapytania kierują do wyszukiwarki, a jeśli pomożesz im trafić na swoją firmę, masz większe szanse, że wybiorą Twoje usługi czy produkt i zyskasz przewagę nad konkurencją.

Szybki dostęp do informacji dla klienta - Wizytówka Google ma nie tylko przyciągnąć nowych klientów, ale i być ułatwieniem dla dotychczasowych. Dzięki tej opcji po wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarkę mają szybki dostęp do najważniejszych informacji. Mogą odnaleźć adres firmy i od razu wrzucić go do nawigacji przez Google Maps, zobaczyć godziny otwarcia czy skontaktować się bezpośrednio przez podany numer telefonu. To bardzo ułatwia komunikację, a nikt nie lubi tracić zbyt wiele czasu na wyszukanie niezębnych informacji.

Sprawna nawigacja - Podając w wizytówce adres firmy, masz pewność, że klient trafi we właściwe miejsce. To, o czym wspomnieliśmy wcześniej, wizytówka połączona jest z Google Maps. Użytkownik od razu widzi na mapie, jakie firmy znajdują się w pobliżu miejsca, w którym przebywa lub otrzymuje informację o lokalizacji konkretnej firmy. Bezpośrednio z mapy może uruchomić nawigację.

Przewaga nad konkurencją - po wpisaniu ogólnej frazy, np. fryzjer Poznań, wizytówki są wyświetlane jako pierwsze, nad organicznymi wynikami. Jeśli Twoja wizytówka będzie dopracowana i dobrze uzupełniona, masz szansę wykorzystać ten potencjał, wyróżnić się od konkurencji i zdobyć nowych klientów.

Budowa zaufania i wizerunku marki - wizytówka daje klientom możliwość wystawiania opinii. Oczywiście ma to swoje plusy i minusy. Często osoby, które nie są zadowolone, są bardziej skłonne z własnej woli wystawić negatywną opinię. Jeśli jednak zadbasz o to, aby Ci klienci, z którymi udało Ci się nawiązać dobre relacje, napisali o tym w wizytówce Google, zbudujesz pozytywny wizerunek firmy, a kolejni klienci będą bardziej skłonni Ci zaufać. Opinie wystawione w Google mają naprawdę ogromny potencjał. Warto więc w nienachalny sposób przypominać o nich zadowolonym klientom. Nowe osoby kierując się pozytywnym doświadczeniem innych, chętniej zaufają i zwrócą się do firmy, którą już ktoś wcześniej sprawdził, niż do takiej, o której nie ma zbyt wielu informacji.

Wsparcie dla pozycjonowania - im lepiej wykorzystasz funkcje, jakie daje wizytówka Google, i uzupełnisz ją o wartościowe treści, tym bardziej będzie ona promowana przez wyszukiwarkę i Twoja wizytówka będzie częściej wyświetlana na zapytania lokalne.

Klucz do sukcesu Twojej wizytówki Google Moja firma.

Jeśli przekonałeś się i założyłeś wizytówkę, to pamiętaj, żeby na tym nie poprzestać. Kluczem do powodzenia jest systematyczność i praca przy wizytówce na bieżąco. Najważniejsze, aby dane w niej zawarte były aktualne. Nic tak nie zniechęci klientów, jak nieaktualny telefon, pod którym nikt nie odpowiada czy błędny adres, zwłaszcza jeśli już dotarli na miejsce. Ponadto warto przypominać klientom o wystawianiu opinii, jeśli byli zadowoleni ze współpracy. Na koniec warto poświecić trochę czasu, aby na bieżąco odpowiadać na zapytania, publikować wartościowe wpisy czy zdjęcia. To wszystko przy niewielkim nakładzie czasu i całkowicie za darmo może zbliżyć do nas potencjalnych klientów i przyczynić się do zysków.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.
Wyślij wiadomość