H E L L O

Blog o e-commerce marketingu

Jak prowadzić sklep internetowy – 5 kluczowych wskazówek

Przeczytaj poradnik i dowiedz się, jak prowadzić sklep internetowy, aby zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż, kiedy konkurencja rywalizuje cenami, a skupienie internautów spada.

E-mail marketing w e-commerce – jak robić to dobrze?

Sprawdź, jakie elementy są kluczowe dla sukcesu e-mail marketingu sklepu internetowego i jak wykorzystać to narzędzie w budowaniu pozytywnych relacji z klientami oraz generowaniu wyższej sprzedaży.

Google Zakupy – jak dodać sklep i produkty? Instrukcja krok po kroku

Przeczytaj, jak działa Merchant Google Shopping i jak dodać asortyment do Google Zakupów tak, żeby na tym zyskać.

Lazy loading – co to jest i jak wpływa na e-commerce? Jak wdrożyć lazy loading w witrynie e-sklepu?

Wbrew pozorom „leniwe ładowanie” sprawia, że sklep osiąga wyższą wydajność, satysfakcjonując użytkowników. Przeczytaj, jak działa lazy loading w e-commerce.

Pozycjonowanie sklepu internetowego WooCommerce – to musisz wiedzieć

Poznaj przydatne techniki pozycjonowania WooCommerce, zapewniające widoczność w Google’u i rosnące zyski ze sprzedaży w sieci.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Checklista

Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym dzięki modyfikacji strony i udoskonalonej strategii marketingowej.

Zakupy Google z perspektywy sprzedawcy – podstawy

Przedsiębiorcy e-commerce mogą korzystać ponadto z milionowych, globalnych zasięgów Google Zakupów oraz funkcji automatycznej aktualizacji cen i dodawania asortymentu. Przeczytaj, jak działa Google Shopping.

Pozycjonowanie sklepu internetowego PrestaShop – to musisz wiedzieć

Sprawdź techniki pozycjonowania Presta i narzędzia do optymalizacji SEO, z których skorzystać może nawet laik.

Jak założyć i wypromować sklep na Instagramie?

Jak włączyć sklep na Instagramie krok po kroku? Sprawdź dobre praktyki w sprzedawaniu na IG.

Raport KPI – jak liczyć kluczowe wskaźniki efektywności w e-commerce?

Przeczytaj, jak liczyć KPI, by samodzielnie monitorować kondycję firmy oraz podejmować lepsze decyzje w przyszłości.

Ile kosztuje sklep internetowy? Czy można go założyć za darmo?

Które zadania można zrealizować na własną rękę, a które prace warto zlecić specjalistom? Sprawdź, ile kosztuje założenie i utrzymanie sklepu internetowego w różnych wariantach.

Sprzedaż na Facebooku. Jak założyć sklep na Facebooku i skutecznie sprzedawać produkty?

Przeczytaj, jak skutecznie i legalnie sprzedawać produkty na Facebooku.

Pozycjonowanie sklepu internetowego Shoper – to musisz wiedzieć

Sprawdź, jak powinno wyglądać pozycjonowanie Shopper, aby jego efekty wspierały Twój biznes długoterminowo.

Audyt UX sklepu internetowego – jak i dlaczego warto go wykonać? Checklista

Dowiedz się, jak zrobić audyt UX, by zwiększyć swoje konwersje oraz zadowolenie klientów.

Gdzie założyć sklep internetowy? Poznaj 6 popularnych platform e-commerce SaaS

Przeczytaj, na czym postawić sklep internetowy, aby zapewnić sobie intuicyjną i wygodną obsługę, a klientom – jak najlepsze doświadczenia podczas zakupów.

Dlaczego warto stworzyć brand book dla marki e-commerce? Przykłady

Sprawdź, co to jest brand book, i poznaj powody, dla których korzystają z niego uznane marki.

Zdjęcia produktów do sklepu internetowego – kompleksowy poradnik

Przeczytaj, jak uzyskać profesjonalne zdjęcia produktów, które zachęcą klientów sklepu online do zakupów.

Metoda lejka – co to jest i jak wykorzystać ją w e-sklepie?

Przeczytaj, z jakich strategii lejka korzystają handlowcy e-commerce, by optymalizować procesy sprzedażowe, budować trwałe relacje z klientami i maksymalizować zyski.

Jak założyć sklep internetowy, aby odnieść sukces w e-commerce?

Sprawdź, jak otworzyć sklep internetowy, nawet jeśli nie masz doświadczenia w prowadzeniu własnego biznesu, sprzedaży i marketingu.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – jak robić to skutecznie?

Przeczytaj, jak pozycjonować sklep internetowy, aby rentowność inwestycji była jak największa.

Lejek marketingowy – co to jest i jak wykorzystać lejek sprzedażowy w e-commerce?

Poznaj strategie budowania lejków marketingowych B2C i B2B, wykorzystujących potrzeby i przyzwyczajenia potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma sklepu internetowego – to musisz wiedzieć!

Przeczytaj, jak wypozycjonować wizytówkę Google Moja Firma dla sklepu internetowego, aby pozyskiwać klientów z wyników wyszukiwania Google’a oraz Google Maps.

Regulamin sklepu internetowego – jak go przygotować?

Dowiedz się, jak stworzyć regulamin sklepu internetowego, by był korzystny biznesowo i minimalizował ryzyko sporów prawnych.

Jak tworzyć dobre opisy produktów pod kątem SEO i UX w sklepie internetowym?

Sprawdź, jak tworzyć opisy produktów, które odgrywają rolę empatycznych doradców, wspierają pozycjonowanie sklepu i spełniają zasady UX.

E-commerce – co to jest, czy warto i jaki model biznesowy wybrać?

Przeczytaj, co to jest e-commerce w praktyce i jak sprzedawać online z zyskiem.

Wizytówka Google Moja Firma – bezpłatny sposób na przyciąganie klientów do sklepu

Jak stworzyć wizytówkę Google Moja Firma dla sklepu internetowego? Sprawdź instrukcję krok po kroku i przeczytaj, dlaczego warto założyć Profil Firmy w Google’u.

Blog firmowy w sklepie internetowym – 5 powodów, dla których warto go wykorzystać

Sprawdź, w jaki sposób blogi firmowe wspierają współczesny biznes online.

PPC marketing, czyli skuteczna reklama sprzedażowa dla sklepów internetowych

Przeczytaj, jak kampanie PPC mogą pomóc także Twojej działalności.

Google Search Console w sklepie internetowym – najważniejsze elementy dla e-commerce

Przeczytaj poradnik o Google Search Console, aby sprawdzić, jak założyć GSC dla sklepu online i wykorzystać dane z GSC w strategii SEO.

Jak wypromować sklep internetowy i dotrzeć do nowych klientów? Top 5 sposobów

Poznaj 5 najskuteczniejszych strategii wizerunkowo-sprzedażowych dla e-commerce.

Google Analytics w sklepie internetowym – najważniejsze funkcje dla e-commerce

Zobacz, jak dodać stronę do Google Analytics i jakich informacji dostarczy Ci GA e-commerce.

Nowa wizja, nowy wizerunek – jak przeprowadzić udany rebranding marki e-commerce?

Sprawdź, kiedy rozważyć rebranding marki e-commerce oraz jakie zmiany wizerunku online wdrażać w pierwszej kolejności.

Breadcrumbs w sklepie internetowym – co to jest i jak je tworzyć? Menu strony w praktyce

Jak wygląda menu okruszkowe? Sprawdź, jak je zaprojektować, aby zachęcało potencjalnych klientów do przeglądania produktów i wspierało strategię SEO.

Poradnik Facebook Ads dla e-commerce – jak promować sklep internetowy na Facebooku?

Sprawdź, jak reklamować sklep na Facebooku, aby uzyskać możliwie najlepszy zwrot z inwestycji.

Pozytywne doświadczenia = zysk – czym jest UI/UX design i jak wykorzystać go w e-commerce?

Sprawdź, czym jest e-commerce UX i jak w parze z e-commerce UI może stymulować sprzedaż!

KPI w e-commerce – 7 przykładów wskaźników sprzedażowych dla sklepu internetowego

Sprawdź, co to jest KPI i jakie wskaźniki sprzedażowe warto wyznaczyć dla sklepu internetowego.

Kampania SEM dla sklepu internetowego – dlaczego warto ją prowadzić?

Dowiedz się, czym jest SEM i jak wypromować sklep internetowy za pomocą reklam.

Strategia content marketingowa dla e-commerce – jak robić treści, by przyciągać klientów?

Przeczytaj, co to content marketing i jak tworzyć z jego pomocą treści, które przekonają klientów do wyboru Twojego e-sklepu.

Social media marketing w e-commerce – jak promować e-sklep w mediach społecznościowych?

Poznaj zalety i kluczowe strategie marketingu społecznościowego, dzięki którym zbudujesz rozpoznawalność sklepu internetowego i podkręcisz sprzedaż.

Budowa podstrony produktowej – jak zaprojektować konwertującą kartę produktu?

Sprawdź, co powinien zawierać wzór karty produktu, który skłania konsumentów do zakupów, a nawet zwiększa wartość zamówień i redukuje liczbę porzuconych koszyków.

Internetowy branding marki i produktów – podstawy budowania wizerunku dla e-biznesu

Sprawdź kluczowe elementy budowania świadomości marki, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną, konkurencyjną ofertę oraz warunki do sukcesu w e-commerce.

Archetyp marki - co to jest i jak może pomóc w rozwoju e-biznesu?

Archetypy marki określane są jako swego rodzaju wzorce i mówią o charakterze oraz głównych wartościach prezentowanych przez markę. Sprawdź, co warto o tym wiedzieć.

Czym jest shadowban na Instagramie i jak go usunąć?

Czym dokładnie jest taki ban? Jak sprawdzić, czy na konto na IG została nałożona blokada widoczności i zasięgów?

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.
Wyślij wiadomość