Lejek sprzedażowy - czym jest i jak możesz wykorzystać go w swoim biznesie.
Jeśli prowadzisz biznes i masz swoją stronę internetową, to wiesz, że choć trafia na nią sporo użytkowników, nie zawsze jest to jednoznaczne z zakupem i zyskiem. Przyciągnięcie klientów to jedno, ale zatrzymanie ich i doprowadzenie do zakupu lub kontaktu to drugie.
8 podstawowych błędów UX - sprawdź swoją stronę internetową.
Zastanawiałeś się kiedyś, co może decydować o sukcesie strony internetowej? Co może sprawić, że użytkownicy chętnie na nią wracają i rzeczywiście korzystają z oferty? Badaniem i optymalizacją właśnie tych zagadnień zajmuje się dziedzina zwana User Experience (UX). Dzięki audytowi UX możesz dowiedzieć się, jak bardzo Twoja strona internetowa jest przyjazna dla klientów ją odwiedzających.
6 sprawdzonych sposobów na reklamę sklepu internetowego.
Jesteś właścicielem sklepu internetowego i chciałbyś dotrzeć do szerszej grupy odbiorców? Jeśli nie wiesz od czego zacząć swoje działania reklamowe, to przygotowaliśmy dla Ciebie kilka propozycji. Przedstawimy Ci ich plusy i minusy, abyś mógł zdecydować się na rozwiązanie optymalne dla Ciebie i Twojej firmy. Pamiętaj, że nie trzeba skupiać się na jednej z form reklamy w sieci, a warto działać wielopłaszczyznowo. Często różne formy reklamy uzupełniają się i pomagają dotrzeć do szerszego grona klientów.
Jak pisać opisy produktów, które sprzedają.
Rok 2020 przyniósł gwałtowny rozwój e-commerce w Polsce. Sytuacja pandemii wzmocniła pozycję sklepów online i przeniosła większość zakupów do sieci. Najnowszy raport Gemius Polska, potwierdza- Polacy kupują w sieci coraz częściej i chętniej, ze względu na wygodę, bezpieczeństwo i coraz dogodniejsze formy dostaw. W 2020 roku aż 73 % zapytanych internautów zadeklarowało zakupy online. Te liczby dają ogromny potencjał do rozwoju sklepów internetowych.
Wizytówka firmy w Google Moja firma - darmowa inwestycja w rozwój Twojej firmy.
Google Moja firma to bezpłatne narzędzie dające możliwość pokazania w sieci podstawowych informacji o firmie. To nic innego jak internetowa wersja papierowej wizytówki reprezentującej firmę, z tą różnicą, że pomaga Ci dotrzeć do potencjalnych klientów w o wiele szerszym aspekcie.
Pozycjonowanie lokalne - pokaż się w swoim regionie.
Jeśli chcemy dobrze pokazać swoją firmę w Internecie, musimy dostosować działania do zachowania internautów. Najczęściej poszukiwania produktów i usług zaczynają w sieci, wpisując także lokalizację, aby znaleźć to, czego potrzebują najbliżej miejsca zamieszkania lub w okolicy, w której się znajdują.