H E L L O

Blog

Czym jest shadowban na Instagramie i jak się go pozbyć?.

Wiele osób, które na co dzień korzystają z Instagrama z pewnością spotkało się z określeniem shadowban. To nic innego jak czasowe ograniczenie zasięgów oraz widoczności profilu i prezentowanych przez niego treści. Karę tego typu użytkownicy otrzymują z powodu nieprzestrzegania regulaminu serwisu. To w nim jasno określone zasady wyświetlania postów. Kto ich nie przestrzega może liczyć się z tym, że otrzyma właśnie shadowbana. Czym dokładnie jest taka blokada? Jak sprawdzić, czy na konto na Instagramie została nałożona blokada widoczności i zasięgów? 

Czym jest archetyp marki? Jak może pomóc w rozwoju firmy? .

Archetypy marki określane są jako swego rodzaju wzorce i mówią o charakterze oraz głównych wartościach prezentowanych przez markę. Pokazują one wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Mimo iż archetypy wywodzą się z psychologii, to coraz częściej zyskują na popularności w brandingu i zarządzaniu marką. 

Lejek sprzedażowy - czym jest i jak możesz wykorzystać go w swoim biznesie.

Jeśli prowadzisz biznes i masz swoją stronę internetową, to wiesz, że choć trafia na nią sporo użytkowników, nie zawsze jest to jednoznaczne z zakupem i zyskiem. Przyciągnięcie klientów to jedno, ale zatrzymanie ich i doprowadzenie do zakupu lub kontaktu to drugie.

8 podstawowych błędów UX - sprawdź swoją stronę internetową.

Zastanawiałeś się kiedyś, co może decydować o sukcesie strony internetowej? Co może sprawić, że użytkownicy chętnie na nią wracają i rzeczywiście korzystają z oferty? Badaniem i optymalizacją właśnie tych zagadnień zajmuje się dziedzina zwana User Experience (UX). Dzięki audytowi UX możesz dowiedzieć się, jak bardzo Twoja strona internetowa jest przyjazna dla klientów ją odwiedzających.

6 sprawdzonych sposobów na reklamę sklepu internetowego.

Jesteś właścicielem sklepu internetowego i chciałbyś dotrzeć do szerszej grupy odbiorców? Jeśli nie wiesz od czego zacząć swoje działania reklamowe, to przygotowaliśmy dla Ciebie kilka propozycji. Przedstawimy Ci ich plusy i minusy, abyś mógł zdecydować się na rozwiązanie optymalne dla Ciebie i Twojej firmy. Pamiętaj, że nie trzeba skupiać się na jednej z form reklamy w sieci, a warto działać wielopłaszczyznowo. Często różne formy reklamy uzupełniają się i pomagają dotrzeć do szerszego grona klientów.

Jak pisać opisy produktów, które sprzedają.

Rok 2020 przyniósł gwałtowny rozwój e-commerce w Polsce. Sytuacja pandemii wzmocniła pozycję sklepów online i przeniosła większość zakupów do sieci. Najnowszy raport Gemius Polska, potwierdza- Polacy kupują w sieci coraz częściej i chętniej, ze względu na wygodę, bezpieczeństwo i coraz dogodniejsze formy dostaw. W 2020 roku aż 73 % zapytanych internautów zadeklarowało zakupy online. Te liczby dają ogromny potencjał do rozwoju sklepów internetowych.

Wizytówka firmy w Google Moja firma - darmowa inwestycja w rozwój Twojej firmy.

Google Moja firma to bezpłatne narzędzie dające możliwość pokazania w sieci podstawowych informacji o firmie. To nic innego jak internetowa wersja papierowej wizytówki reprezentującej firmę, z tą różnicą, że pomaga Ci dotrzeć do potencjalnych klientów w o wiele szerszym aspekcie.

Pozycjonowanie lokalne - pokaż się w swoim regionie.

Jeśli chcemy dobrze pokazać swoją firmę w Internecie, musimy dostosować działania do zachowania internautów. Najczęściej poszukiwania produktów i usług zaczynają w sieci, wpisując także lokalizację, aby znaleźć to, czego potrzebują najbliżej miejsca zamieszkania lub w okolicy, w której się znajdują.

Przekierowanie 301 - jak je poprawnie ustawić?.

W obecnych czasach, kiedy to w internecie jest mnóstwo stron www i informacji, istotne jest, aby dana witryna była łatwo dostępna i dobrze widoczna dla potencjalnych użytkowników. Jednym z najważniejszych aspektów jest wdrożenie przekierowań 301. Mimo iż nazwa brzmi nieco tajemniczo, ustawienie przekierowania wcale nie jest skomplikowane. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest popularna trzysta jedynka i jak ją poprawnie wdrożyć. 

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.
Wyślij wiadomość