Google Analytics w sklepie internetowym – najważniejsze funkcje dla e-commerce.
Sprawdź, kiedy rozważyć rebranding marki e-commerce oraz jakie zmiany wizerunku online wdrażać w pierwszej kolejności.
Nowa wizja, nowy wizerunek – jak przeprowadzić udany rebranding marki e-commerce?.
Sprawdź, kiedy rozważyć rebranding marki e-commerce oraz jakie zmiany wizerunku online wdrażać w pierwszej kolejności.
Breadcrumbs w sklepie internetowym – co to jest i jak je tworzyć? Menu strony w praktyce.
Jak wygląda menu okruszkowe? Sprawdź, jak je zaprojektować, aby zachęcało potencjalnych klientów do przeglądania produktów i wspierało strategię SEO.
Poradnik Facebook Ads dla e-commerce – jak promować sklep internetowy na Facebooku?.
Sprawdź, jak reklamować sklep na Facebooku, aby uzyskać możliwie najlepszy zwrot z inwestycji.
Pozytywne doświadczenia przekute w zysk – czym jest UI/UX design i jak wykorzystać go w e-commerce?.
Sprawdź, czym jest e-commerce UX i jak w parze z e-commerce UI może stymulować sprzedaż!
KPI w e-commerce – 7 przykładów wskaźników sprzedażowych dla sklepu internetowego.
Sprawdź, co to jest KPI i jakie wskaźniki sprzedażowe warto wyznaczyć dla sklepu internetowego.
Kampania SEM dla sklepu internetowego – dlaczego warto ją prowadzić?.
Dowiedz się, czym jest SEM i jak wypromować sklep internetowy za pomocą reklam.
Strategia content marketingowa dla e-commerce – jak generować treści, które przyciągają klientów?.
Przeczytaj, co to content marketing i jak tworzyć z jego pomocą treści, które przekonają klientów do wyboru Twojego e-sklepu.
Social media marketing w e-commerce – jak promować e-sklep w mediach społecznościowych?.
Poznaj zalety i kluczowe strategie marketingu społecznościowego, dzięki którym zbudujesz rozpoznawalność sklepu internetowego i podkręcisz sprzedaż.
Budowa podstrony produktowej – jak zaprojektować konwertującą kartę produktu?.
Sprawdź, co powinien zawierać wzór karty produktu, który skłania konsumentów do zakupów, a nawet zwiększa wartość zamówień i redukuje liczbę porzuconych koszyków.
Internetowy branding marki i produktów – podstawy budowania wizerunku dla e-biznesu.
Sprawdź kluczowe elementy budowania świadomości marki, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną, konkurencyjną ofertę oraz warunki do sukcesu w e-commerce.
Czym jest archetyp marki? Jak może pomóc w rozwoju firmy? .
Archetypy marki określane są jako swego rodzaju wzorce i mówią o charakterze oraz głównych wartościach prezentowanych przez markę. Sprawdź, co warto o tym wiedzieć.
Czym jest shadowban na Instagramie i jak się go pozbyć?.
Czym dokładnie jest taka blokada? Jak sprawdzić, czy na konto na Instagramie została nałożona blokada widoczności i zasięgów?