H E L L O

Blog o e-commerce marketingu

Google Analytics w sklepie internetowym – najważniejsze funkcje dla e-commerce.

Sprawdź, kiedy rozważyć rebranding marki e-commerce oraz jakie zmiany wizerunku online wdrażać w pierwszej kolejności.

Nowa wizja, nowy wizerunek – jak przeprowadzić udany rebranding marki e-commerce?.

Sprawdź, kiedy rozważyć rebranding marki e-commerce oraz jakie zmiany wizerunku online wdrażać w pierwszej kolejności.

Breadcrumbs w sklepie internetowym – co to jest i jak je tworzyć? Menu strony w praktyce.

Jak wygląda menu okruszkowe? Sprawdź, jak je zaprojektować, aby zachęcało potencjalnych klientów do przeglądania produktów i wspierało strategię SEO.

Poradnik Facebook Ads dla e-commerce – jak promować sklep internetowy na Facebooku?.

Sprawdź, jak reklamować sklep na Facebooku, aby uzyskać możliwie najlepszy zwrot z inwestycji.

Pozytywne doświadczenia przekute w zysk – czym jest UI/UX design i jak wykorzystać go w e-commerce?.

Sprawdź, czym jest e-commerce UX i jak w parze z e-commerce UI może stymulować sprzedaż!

KPI w e-commerce – 7 przykładów wskaźników sprzedażowych dla sklepu internetowego.

Sprawdź, co to jest KPI i jakie wskaźniki sprzedażowe warto wyznaczyć dla sklepu internetowego.

Kampania SEM dla sklepu internetowego – dlaczego warto ją prowadzić?.

Dowiedz się, czym jest SEM i jak wypromować sklep internetowy za pomocą reklam.

Strategia content marketingowa dla e-commerce – jak generować treści, które przyciągają klientów?.

Przeczytaj, co to content marketing i jak tworzyć z jego pomocą treści, które przekonają klientów do wyboru Twojego e-sklepu.

Social media marketing w e-commerce – jak promować e-sklep w mediach społecznościowych?.

Poznaj zalety i kluczowe strategie marketingu społecznościowego, dzięki którym zbudujesz rozpoznawalność sklepu internetowego i podkręcisz sprzedaż.

Budowa podstrony produktowej – jak zaprojektować konwertującą kartę produktu?.

Sprawdź, co powinien zawierać wzór karty produktu, który skłania konsumentów do zakupów, a nawet zwiększa wartość zamówień i redukuje liczbę porzuconych koszyków.

Internetowy branding marki i produktów – podstawy budowania wizerunku dla e-biznesu.

Sprawdź kluczowe elementy budowania świadomości marki, aby stworzyć lepszą identyfikację wizualną, konkurencyjną ofertę oraz warunki do sukcesu w e-commerce.

Czym jest archetyp marki? Jak może pomóc w rozwoju firmy? .

Archetypy marki określane są jako swego rodzaju wzorce i mówią o charakterze oraz głównych wartościach prezentowanych przez markę. Sprawdź, co warto o tym wiedzieć.

Czym jest shadowban na Instagramie i jak się go pozbyć?.

Czym dokładnie jest taka blokada? Jak sprawdzić, czy na konto na Instagramie została nałożona blokada widoczności i zasięgów? 

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.
Wyślij wiadomość